Αυγά: Θερμίδες και γιατί πρέπει να τα εντάξετε στην διατροφή σας

Τα μέχρι τώρα δεδομένα αναφορικά με τα οφέλη του αυγού στην υγεία, ανέφεραν ότι η κατανάλωσή του, πρέπει να γίνεται με φειδώ γιατί αυξάνει τα επίπεδα της κακή χοληστερόλης.

Σύμφωνα όμως με μια νέα έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of the American College of Nutrition», η συχνή κατανάλωση αυγώνόχι μόνο ωφελεί την υγεία αλλά μειώνει και τον κίνδυνο εγκεφαλικού.

Οι ερευνητές, ανέλυσαν ξανά δεδομένα παλαιότερων μελετών, οι οποίες είχαν ως αντικείμενο τα οφέλη από την κατανάλωση αυγών και διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ συχνής κατανάλωσης και εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και άλλων καρδιακών παθήσεων. Διαπιστώθηκε μάλιστα ότι η καθημερινή κατανάλωση ενός και μόνο αυγού μειώνει κατά 12% τον κίνδυνο εγκεφαλικού.

Θρεπτική αξία

Ένα αυγό μετρίου μεγέθους περιέχει κατά μέσο όρο 70 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 5 γραμμάρια λίπους.

Όπως αναφέρει ο ερευνητής της μελέτης Δρ. Dominik Alexander, τα αυγά είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση και η κατανάλωσή τους μειώνει τα επίπεδα οξειδωτικού στρες και φλεγμονής στον οργανισμό, ενώ «ρίχνει» και την πίεση.

Τα αυγά περιέχουν μέταλλα (ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, νάτριο, κάλιο) και βιταμίνη Α, νιασίνη, βιοτίνη, βιταμίνη Β12, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2), παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5), φολικό οξύ (βιταμίνη Β9).

Περιέχουν επίσης χολίνη, ένα θρεπτικό συστατικό που ενισχύει την εγκεφαλική λειτουργία και είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Με πληροφορίες από: Medical Daily και Reader’s Digest

Αφηστε καποιο σχολιο