5 τρόποι για να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου

Έχεις γίνει gym addict αλλά ακόμα να χάσεις λίπος; Έχεις τρελαθεί στο διάδρομο αλλά το «σωσίβιο» ακόμα να εξαφανιστεί από την κοιλίτσα; Θα στο πούμε ωμά: Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στις ασκήσεις σου εντός γυμναστηρίου, αλλά στις συνήθειες εκτός αυτού.

Γι αυτό λοιπόν δώσε βάση σε αυτά τα 5 tips που σου ετοιμάσαμε, και ο μεταβολισμός σου θα αρχίσει να λειτουργεί στο… κόκκινο.

1. Πίνε πολύ νερό
Το νερό μην το λυπάσαι. Δεν υπάρχει μόνο για να σε ξεδιψάει ή να καθαρίζει τα νεφρά σου. Το ύδωρ είναι από τους τίμιους ενεργοποιητές του μεταβολισμού σου, δεν σου δίνει θερμίδες και όσο πιο πολύ καταναλώσεις τόσο πιο καλό αποτέλεσμα έχεις.

2. Μην αφήνεις το φαγητό
Προφανώς και δεν εννοούμε να αρχίσεις τα fastfood-άδικα. Σίγουρα όμως δεν θέλουμε να ρίξεις «πιστόλι» σε κάποιο γεύμα. Η τροφή είναι ενέργεια, και όταν την αποφεύγεις ουσιαστικά απορρυθμίζεις τον μεταβολισμό σου. Άσε που μετά εγκυμονεί ο κίνδυνος να τα κατασπαράξεις όλα την επόμενη φορά.

3. Και… ξανά φαγητό
Ειδικές μελέτες έδειξαν ότι όσοι άντρες τρώνε πολύ μέσα στη μέρα –πολλά και μικρά γεύματα- καίνε πολλές περισσότερες θερμίδες από όσους τρώνε δύο μεγάλα γεύματα. Για αυτό λοιπόν, τρία γεύματα και δύο σνακ μέσα στη μέρα και είσαι… τζετ.

4. Την πρωτεΐνη θα τη σέβεσαι
Ναι, την πρωτεΐνη. Διότι σε γεμίζει. Και εκτός αυτού ο οργανισμός προκειμένου να την χωνέψει καίει ειδικά υδατάνθρακα ή λίπος. Οι πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας από τρόφιμα τύπου αυγών, άπαχου κρέατος, πουλερικών ή θαλασσινών αυξάνουν τα επίπεδα αμινοξέων λευκίνης στο σώμα κάτι που είναι απαραίτητο για τη διατήρηση των μυών και την καύση θερμίδων.

5. Και τέλος… καφεΐνη
Από μελέτη του Χάρβαρντ διαπιστώθηκε ότι 19.000 άνδρες στους οποίους χορηγούνταν 200mg καφεΐνης την ημέρα (το ποσό σε τέσσερα κουτιά από κόλα ή καφέ) ήταν λιγότερο πιθανό να κερδίσουν βάρος σε μια περίοδο 12 ετών από εκείνους που δεν το έκαναν. Η καφεΐνη βοηθάει στην τόνωση της χρήσης λίπους, ειδικά κατά τη διάρκεια της άσκησης.

 

πηγή: ratpack.gr

Αφηστε καποιο σχολιο