Δίαιτα με χαμηλούς υδατάνθρακες: Τι θα κερδίσετε αν την υιοθετήσετε

Αν την κάνετε σωστά, μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες μπορεί να αποδώσει τεράστια οφέλη!

Δίαιτες με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως η κετογονική και η Paleo, είναι εξαιρετικά αμφιλεγόμενες, ωστόσο ένας μικρός περιορισμός στην πρόσληψη υδατανθράκων –και κυρίως «κακών» υδατανθράκων– μπορεί να ωφελήσει σημαντικά την υγεία και να διευκολύνει την απώλεια των περιττών κιλών.

Οι υδατάνθρακες δεν είναι «εχθρός» της υγείας και της ζυγαριάς. Αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας για όλα τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος και η πολύ χαμηλή πρόσληψή τους μακροπρόθεσμα προκαλεί συμπτώματα όπως η κόπωση, η κακή διάθεση και η έλλειψη συγκέντρωσης. Επομένως, δεν συνιστάται η υπερβολικά χαμηλή κατανάλωσή τους.

Ποια είναι λοιπόν η «επιτρεπόμενη» δόση υδατανθράκων στο πλαίσιο μιας δίαιτας με χαμηλούς υδατάνθρακες και ποιες θετικές επιδράσεις μπορεί να έχει στον οργανισμό μια τέτοια δίαιτα;

Χαμηλή θεωρείται η πρόσληψη υδατανθράκων μεταξύ 25 και 150 γραμμαρίων την ημέρα, ποσότητα που μεταφράζεται σε 100 έως 600 θερμίδες από υδατάνθρακες. Συγκριτικά, ένα σωματικά δραστήριο άτομο που ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή 2.000 θερμίδων την ημέρα λαμβάνει περίπου 225-325 γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα.

Όσο για τα οφέλη που έχει ο περιορισμός των υδατανθράκων, τα κυριότερα από αυτά μπορείτε να τα δείτε πατώντας στις φωτογραφίες της παρακάτω gallery!

Πηγή: menshealth.com, onmed.gr

Αφηστε καποιο σχολιο