Τι θα συμβεί αν κάνεις κάθε μέρα 2' σανίδα;

Και αν έχεις την αίσθηση -ψευδαίσθηση μάλλον- πως είναι πολύ νωρίς για να ξεκινήσεις προπόνηση, γυμναστική και σωστή ισορροπημένη διατροφή και πως έχεις ακόμη χρόνο, τότε κάνεις μεγάλο λάθος.

Οι μήνες περνούν σα νεράκι και αλήθεια ούτε που θα καταλάβεις πόσο γρήγορα θα έρθει ο Ιούνιος. Γι’ αυτό λοιπόν ξεκίνα όσο είναι νωρίς και έχεις χρόνο, αν θέλεις να έχεις και τα σωστά αποτελέσματα. Μία άσκηση που είναι πολύ αποτελεσματικήκαι μπορείς να την κάνεις και μόνη σου στο σπίτι, δεν είναι άλλη από την σανίδα.

Ξέρεις μήπως τι θα συμβεί στον οργανισμό σου, αν κάνεις κάθε μέρα για 2’ σανίδα;

 

Δεν γίνεται πιο εύκολη όσο περνάνε οι μέρες
Μέσα σε ένα διάστημα δύο εβδομάδων, το να κάνεις σανίδα κάθε μέρα δεν είναι παιχνιδάκι. Μπορεί να έχεις την εντύπωση ότι στο τέλος της 14ης ημέρας θα έχεις πάρει το «κολλάει» και θα ‘ναι πιο εύκολα, αλλά δυστυχώς. . . είναι εξίσου δύσκολο όπως ήταν η 10η ημέρα, η τέταρτη ημέρα, κλπ.

Θα κάνεις άλλες ασκήσεις με μεγαλύτερη ευκολία
Ένα πράγμα το οποίο θα εκτιμήσεις πολύ κάνοντας σανίδα κάθε μέρα, είναι η ενδυνάμωση της κοιλιάς σου. Το να κάνεις την συγκεκριμένη άσκηση επί καθημερινή βάση σε βοηθά να αντέχεις αν θες και να βγάζεις με μεγαλύτερη ευκολία μέρος άλλων προγραμμάτων, τα οποία έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και μέχρι πρότινος δεν έκανες ούτε το ζέσταμα τους.

Δύο λεπτά είναι πιο αποτελεσματικά, απ’ όσο φανταζόσουν
Ένα ακόμη σημαντικό πράγμα που μπορείς να μάθεις από αυτό το μικρό πείραμα είναι ότι κάθε λεπτό της μέρας σου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάτι σημαντικό. Πώς περνάς την ημέρα σου; Σε τι χρησιμοποιείς κάθε λεπτό και κάθε στιγμή; Σε τι σπαταλάς πολύ χρόνο; Ακόμα και ένα λεπτό που είναι αφιερωμένο σε κάτι που δεν σε εξυπηρετεί και δεν σου αρέσει, μπορεί να εξαντλήσει τη συναισθηματική και φυσική σου ενέργεια. Διοχέτευσε τα λεπτά σου σε κάτι που σας αξίζει.

Θα μάθεις τη σημασία του να θέτεις μικρούς στόχους
Εάν έχεις θέσει μεγάλους στόχους για τον εαυτό σου και συχνά παραβλέπεις την αξία των μικρότερων αυτό το challenge των δύο εβδομάδων θα είναι ένα μάθημα για να μην θεωρείς τους μικρότερους στόχους ως δεδομένα και να μην υποτιμάς τη δύναμη σου. Εάν μπορείς να κάνεις κάθε μέρα δύο λεπτά σανίδα, τι άλλο μπορώ να κάνεις; Μπορείς να προσθέσεις δύο λεπτά διαλογισμού κάθε μέρα; Ίσως θα μπορούσες να προσθέσεις ακόμη και μία επιπλέον προπόνηση ενδυνάμωσης.

 

Βρες τι είναι αυτό που μπορεί να σε κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη και πρόσθεσε το σαν έναν επιπλέον μικρό στόχο.

 

Πηγή: queen

Αφηστε καποιο σχολιο