Τα χρώματα που πρέπει να αποφύγετε στο υπνοδωμάτιό σας

Tο υπνοδωμάτιο είναι εκείνος ο χώρος του σπιτιού που ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ως το καταφύγιό του και να είναι ο πραγματικός εαυτός του. Οι περισσότεροι θέλουν τα χρώματα της κρεβατοκάμαράς τους να αισθάνονται οικεία και να αντικατοπτρίζουν αυτό που πραγματικά είναι ο καθένας.

Αλλά ταυτόχρονα, πρέπει να λάβετε υπόψη ότι ένα υπνοδωμάτιο πρέπει να βγάζει την αίσθηση της άνεσης και να παρέχει τον καλύτερο ύπνο. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, λοιπόν, παρακάτω θα βρείτε ποια χρώματα πρέπει να αποφύγετε έτσι ώστε να επιτύχετε την απαραίτητη γαλήνη και ηρεμία στο χώρο σας για έναν χαλαρό και απολαυστικό ύπνο.

Μαύρο
Εκτός του ότι το μαύρο σκοτεινιάζει πολύ το υπνοδωμάτιο, θα δημιουργήσει, επίσης, την ψευδαίσθηση ότι το δωμάτιο είναι αρκετά μικρό, συγκριτικά με την πραγματικότητα. Ενώ το σκοτάδι μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε τη νύχτα, θα σας εμποδίσει να ξυπνήσετε το πρωί και φυσικά θα μειώσει ψυχολογικά την ενέργειά σας, αναφέρει το Reader’s Digest.

Νέον χρώματα
Θα πρέπει πάντα να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε χρώματα νέον, όπως το έντονο κίτρινο του λάιμ και το φούξια, καθώς φέρνουν ενθουσιασμό και ενέργεια στο υπνοδωμάτιο, ακυρώνοντας στην ουσία το σκοπό ύπαρξης του υπνοδωματίου, που είναι η χαλάρωση και η ηρεμία. Αντιθέτως, προτιμήστε ανοιχτές αποχρώσεις του γκρι και του μπεζ -χρώματα ζεστά που βοηθούν το σώμα να χαλαρώσει όταν έρθει η ώρα του ύπνου.

Κίτρινο
Το κίτρινο είναι ένα έντονα διεγερτικό χρώμα καθώς έχει συσχετιστεί κυρίως με τη φωτεινότητα του ήλιου και τα πρωινά, μια στιγμή της ημέρας που είμαστε συνήθως σε εγρήγορση. Ενώ ο χαρούμενος τόνος του, λοιπόν, μπορεί να είναι υπέροχος για τη μέρα, όσοι επιλέγουν ένα δωμάτιο με λεμονί τοίχους είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν δυσκολίες να κοιμηθούν τη νύχτα.

Κόκκινο
Όπως και το κίτρινο, έτσι και το κόκκινο είναι ένα άκρως εντυπωσιακό χρώμα. Ενώ τα έντονα χρώματα, όπως το κόκκινο και το ροζ, μπορούν να φαίνονται κομψά, μπορούν επίσης να προκαλέσουν συναισθήματα αναταραχής ή ταραχής. Αυτά τα χρώματα χρησιμοποιούνται συχνά στο μάρκετινγκ καθώς διεγείρουν τις αισθήσεις και αυτό δεν είναι κάτι που θέλετε όταν προσπαθείτε να κοιμηθείτε, αναφέρει το Reader’s Digest.

newsbeast.gr