Τέσσερις τροφές που μπορούμε να τρώμε καθημερινά χωρίς να παίρνουμε θερμίδες

Μέτρον άριστον. Η χρυσή συμβουλή για σταδιακή απώλεια βάρους είναι αυτή.

Οι δίαιτες με «αιματηρές» στερήσεις αυτό που καταφέρνουν είναι να αποδυναμώνουν τον οργανισμό σου.

Μια ισορροπημένη διατροφή με τροφές που σου χαρίζουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να νιώθεις υγιής είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι. Η λύση, λοιπόν, δεν βρίσκεται πάντα στη δίαιτα αλλά σε μια συνολική αναθεώρηση των διατροφικών σου συνηθειών που επιβαρύνουν το σώμα σου.

Αυτή, οφείλει να γίνεται σταδιακά με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στο καθημερινό σου διαιτολόγιο (εννοείται ότι δεν θα πρέπει να αποκλείσεις εύκολα κάποια διατροφική ομάδα αν είσαι βέβαιη ότι επηρεάζει αρνητικά το σώμα σου).

Υπάρχουν τροφές που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά χωρίς να σε επιβαρύνουν με (πολλές) θερμίδες -δημιουργώντας παράλληλα το αίσθημα κορεσμού- σύμφωνα με τους «γκουρού» της σωματικής άσκησης, τους personal trainers.

Ποιες τροφές είναι ψηλά στη λίστα; Είναι οι εξής τέσσερις...

1) Κινόα: Το superfood- σύμμαχος στην απώλεια βάρους. Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και αμινοξέα. Πηγή φυτικών ινών, μαγνησίου, καλίου, μαγγανίου και άλλων μετάλλων, ωμέγα-3 λιπαρών, βιταμινών B1,B2, B3 και D.

Personal trainers από το Level 9 Fitness Training στο Long Beach της Καλιφόρνια την έχουν στις τοπ τροφές των προτιμήσεών τους: ως μέρος του πρωινού ή μεσημεριανού τους γεύματος.

2) Aυγά: Χαρακτηρίζεται ως «φυσική υπερτροφή» και πολυβιταμίνη της φύσης.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, B16, B13, D και Ε, φυλλικό οξύ, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά, Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα.

Εδώ και αρκετά χρόνια, ένας μύθος για το αυγό, έχει καταρριφθεί. Η αυξημένη κατανάλωσή του θεωρείτο υπεύθυνη για την αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης. Αυτό όμως δεν ισχύει σύμφωνα με μελέτες, μιας και τα επίπεδα χοληστερόλης δεν επηρεάζονται σημαντικά εφόσον η διατροφή μας είναι χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά.

Σύμφωνα με μελέτες, η κατανάλωση 2 ή 3 αυγών ημερησίως μπορεί να να φέρει θεαματικά αποτελέσματα στον οργανισμό μας. Οι personal trainers την επιλέγουν για το καθημερινό τους διαιτολόγιο.

3) Σολομός: Η pesonal trainer των σταρ, Jeanette Jenkins αναφέρει στο βιβλίο της «The Hollywood Trainer Weigh-Loss Plan» ότι η κατανάλωση σολομού όχι μόνο δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με θερμίδες, αλλά τον γεμίζει ενέργεια.

Η αμερικανική ιατρική κοινότητα συνιστά την κατανάλωση λιπαρών ψαριών, όπως ο σολομός, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Τα λιπαρά ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα και έτσι αυξάνεται η ορμόνη του σώματος που λέγεται λεπτίνη, η οποία και ευθύνεται για τη μείωση της όρεξης. Μπορείτε να φάτε εναλλακτικά τόνο ή ρέγκα.  

4) Λαχανίδα: Ενα λαχανικό, με μόλις 33 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Μπορεί να δώσει ξεχωριστή γεύση στη σαλάτα σας. Είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, συμβάλλοντας στο αίσθημα κορεσμού. Περιέχει βιταμίνη Α και C. Άτομα που γυμνάζονται συστηματικά έχουν κάνει τη λαχανίδα μέρος της διατροφής τους.

bovary.gr

Αφηστε καποιο σχολιο