H δίαιτα για τις γυναίκες που μόλις πέρασαν τα 40

Οσο μεγαλώνεις, συνειδητοποιείς ότι ο πιο κατάλληλος για να σε φροντίσει είναι ο ίδιος σου ο εαυτός.

Οσο τον αγαπάς, αυτός σε ανταμείβει: σου δίνει αντοχές, σε κάνει να προχωράς, σε βοηθά να νιώθεις ισορροπία σε πνεύμα και σώμα. Οταν το τρένο της ζωής κάνει στάση στα 40 τότε έχεις να απολαύσεις την πείρα που σου έχουν χαρίσει οι εμπειρίες που μεσολάβησαν και να κάνεις μια μεγάλη «αγκαλιά» στον εαυτό σου.

Οφείλεις να τον ξεκουράζεις περισσότερο και βέβαια να τον τρέφεις με τρόπο που θα σου χαρίσει ευεξία και δεν θα κάνει τη ζυγαριά, έναν «τιμωρό». Οσο τα χρόνια περνούν ο μεταβολικός ρυθμός πέφτει και οι θερμίδες καίγονται με μεγαλύτερο κόπο. Στα 40, ξέρεις πια πολύ καλά ότι «είσαι ακριβώς αυτό που τρως» και αξίζει αυτό να είναι ποιοτικό. Ακολουθώντας μερικές χρήσιμες συμβουλές μπορείς είτε να διατηρήσεις το βάρος σου σε ικανοποιητικά επίπεδα είτε να δεις μια μείωση που θα σε χαροποιήσει.

Δεν χρειάζονται πολλά. Μόνο μερικές μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου και στον τρόπο που... συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου.

Συμβουλή 1η: «Ασε κάτι στο πιάτο»: Ακόμα και 100 θερμίδες αν κόψεις από το γεύμα σου, είναι για σένα κέρδος. Μην βιαστείς να πεις «Σιγά, τι είναι 100 θερμίδες». Κι όμως! Ισοδυναμούν με ένα μικρό σνακ. Ακόμα και δυο μπουκιές αν αφήσεις στο πιάτο σου θα δεις μια μικρή μεν διαφορά, αλλά σίγουρα.. διαφορά στο βάρος σου σταδιακά. Μην «καθαρίζεις», λοιπόν, το πιάτο σου βιαστικά και φρόντισε να αποφεύγεις τις μεγάλες ποσότητες.

Συμβουλή δεύτερη: Προσοχή στα υγρά που καταναλώνεις: Mπορεί ένας καφές το πρωί να είναι για σένα αγαπημένη συνήθεια ωστόσο σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να νιώθεις κορεσμό τις επόμενες ώρες. Ακόμα κι ένας χυμός δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις βιταμίνες και την ενέργεια που θα σου προσφέρει το ίδιο το φρούτο. Αν, λοιπόν, θες να καταναλώσεις ένα σνακ, μια καλή ιδέα είναι να καταναλώσεις ένα φρούτο και να πιεις νερό. Θα δεις ότι θα νιώθεις πιο χορτασμένη!

Συμβουλή τρίτη: Μην είσαι «κολλημένη» με τη ζυγαριά: Η προσκόλληση στη ζυγαριά το μόνο που καταφέρνει είναι να σε αγχώνει. Χαλάρωσε και ελάττωσε τις φορές που ανεβαίνεις σε αυτή. Μπορεί να σου δίνει μια χρήσιμη πληροφορία, ωστόσο δεν πρέπει να είσαι «σκλάβα» της. Κάντην φίλη σου. Να ανεβαίνεις σε αυτή όταν διαπιστώνεις αλλαγή στο σωματικό σου βάρος. Για να ξέρεις πού βρίσκεσαι. 

Συμβουλή τέταρτη: Κάνε πράγματα για να χαλαρώνεις: Το στρες ήταν, είναι και θα είναι ο υπ’αριθμόν ένα εχθρός της ζωής σου. Κράτα τον σε απόσταση, όσο μπορείς. Μπορεί οι καθημερινές ασφυκτικές υποχρεώσεις να μην σου αφήνουν αρκετό χρόνο για να αποσυμπιέζεσαι ωστόσο η χαλάρωση είναι επιτακτική ανάγκη! To στρες οδηγεί τις περισσότερες φορές σε υπερφαγία, γι’αυτό αφιέρωσε λίγη ώρα μέσα στην ημέρα αποκλειστικά στον εαυτό σου ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να αυξηθεί το βάρος σου.

Συμβουλή πέμπτη: Μάθε ποια είναι τα επίπεδα ζαχάρου, πίεσης και χοληστερίνης: Έτσι θα ξέρεις τι πρέπει να αποβάλλεις από το καθημερινό σου διατροφολόγιο, με τι θα πρέπει να το εμπλουτίσεις, τι θα πρέπει να αποφεύγεις.

Συμβουλή έκτη: Μην τρως ό,τι τρώνε και τα παιδιά σου: Μπορεί οι μακαρονάδες, οι πίτσες και τα χάμπουργκερ να είναι αγαπημένες επιλογές των παιδιών, ωστόσο μην παρασύρεσαι από τέτοιους πειρασμούς. Να τρως αυτό που ξέρεις ότι θα είναι ωφέλιμο για τον οργανισμό σου και δεν θα σε επιβαρύνει. Ειδικά τις βραδινές ώρες, προσπάθησε να αποφεύγεις ατασθαλίες με υδατάνθρακες στο full. Προτίμησε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

bovary.gr

Αφηστε καποιο σχολιο