Αυτές είναι οι 9 ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις 7 Σεπτεμβρίου

Εννιά ταινίες στις αίθουσες για την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, ώστε να μην χαθεί ο μέσος όρος της χρονιάς - σε μια αγορά που δεν αντιλαμβάνεται πως η πληθώρα ταινιών οδηγεί νομοτελειακά σε κόπωση όλων των εμπλεκόμενων, με μεγαλύτερη αυτή του θεατή.

Οι προτάσεις δεν λείπουν, ούτε οι μεγάλοι σταρ, ούτε οι γαλλικές ταινίες που αυτήν την εβδομάδα είναι τρεις τον αριθμό. «Γιατι έτσι», είναι προφανώς η απάντηση.

Αυτή η Γη Είναι Δική Μας (Chez Nous) του Λουκά Μπελβό

Η Πολίν είναι μια αυτοαπασχολούμενη νοσοκόμα σε μια κωμόπολη της Γαλλίας. Αφοσιωμένη και γενναιόδωρη στις σχέσεις της αποτελεί ηθικό πρότυπο για όλους. Ενα ανερχόμενο εθνικιστικό κόμμα θα εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία και την ακεραιότητα της τοποθετώντας την υποψήφια στις τοπικές εκλογές. Χωρίς να έχει καμία πολιτική πεποίθηση η ίδια και παρά τις αντιδράσεις του περίγυρου της, η Πολίν συνεχίζει μέχρι να αποκαλυφθεί η αλήθεια σε ένα συγκλονιστικό φινάλε. / Η ταινία του Λουκά Μπελβό που βγήκε στις αίθουσες λίγο πριν τις προεδρικές εκλογές, προκαλώντας την οργή του κόμματος της Μαρίν Λε Πέν.

Ερχεται τη Νύχτα (It Comes at Night) του Τρέι Εντουαρντ Σουλτς

Μια αφύσικη απειλή τρομοκρατεί τον κόσμο, κι ένας άντρας με την οικογένεια του έχουν βρει την ασφάλεια σε ένα απομονωμένο σπίτι. Η ηρεμία τους θα δοκιμαστεί όταν φτάσει στο σπίτι μια απεγνωσμένη νεαρή οικογένεια που αναζητά καταφύγιο. / O βραβευμένος σκηνοθέτης του «Krisha» σε ένα θρίλερ για όσουν αντέχουν όλα όσα έρχονται μόνο τη νύχτα

American Made του Νταγκ Λίμαν

H αληθινή, όσο και απίστευτη, περιπετειώδης ζωή του Μπάρι Σιλ, ενός πιλότου που, στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και στις αρχές του ‘80, δούλευε ταυτόχρονα για τη CIA (ως πληροφοριοδότης) και τον Πάμπλο Εσκομπάρ (μεταφέροντας, λαθραία, ναρκωτικά), κερδίζοντας, ο ίδιος, απίστευτα χρήματα. / Ο Τομ Κρουζ συνεργάζεται ξανά με τον Νταγκ Λίμαν μετά το «The Edge of Tomorrow» για μια περιπέτεια δράσης. Απίστευη κι όμως αληθινή. Στην παραγωγή βρίσκουμε και το όνομα των Πάρι Κασιδόκωστα Λάτση και Τέρι Ντούγκας

Επιστροφή στη Βουργουνδία (Ce Qui Nous Lie) του Σεντρίκ Κλαπίς

Ο Ζαν είναι 30ετών και έχει περάσει την τελευταία δεκαετία της ζωή του ταξιδεύοντας στον κόσμο και κόβοντας κάθε δεσμό με την οικογένεια του και την Βουργουνδία, τον τόπο των παιδικών του χρόνων. Τώρα πλέον έχει εγκατασταθεί το εξωτερικό μέχρι που τον καλούν πίσω στην πατρίδα του για να αποχαιρετίσει τον ετοιμοθάνατο πατέρα του. Είναι τέλος του καλοκαιριού και η επερχόμενη συγκομιδή του κρασιού δίνει την ευκαιρία στον Jean να έρθει πάλι κοντά με την αδερφή του Ζιλιέτ και τον αδερφό του Ζερεμί ώστε να αποφασίσουν από κοινού για το μέλλον του οικογενειακού αμπελώνα. Κατά την διάρκεια ενός έτους, και ακολουθώντας τον ρυθμό των εποχών και της διαδικασίας παραγωγής κρασιού, τα τρία αδέρφια αργά και σταθερά ξαναχτίζουν την σχέση τους, και συνδέονται μεταξύ τους από το γνήσιο και ζωντανό πάθος τους για την τέχνη του κρασιού. Ολοι μαζί παρά τις αντιξοότητες θα προσπαθήσουν να σώσουν τους αμπελώνες και τα κελάρια 3 γενεών, ώστε να μην περάσουν σε ξένα χέρια. / Μια ταινία για τη σημασία του να επιστρέφεις σπίτι και το καλό κρασί που σαν την αγάπη μεταφέρεται από γενιά σε γενιά.

Detroit της Κάθριν Μπίγκελοου

Το καλοκαίρι του 1967 ήταν μία κομβική περίοδος της σύγχρονης αμερικανικής ιστορίας, όταν η χώρα βρέθηκε αντιμέτωπη με έντονες κοινωνικές και πολιτικές αναταραχές: την κλιμάκωση της στρατιωτικής εμπλοκής της χώρας στον πόλεμο του Βιετνάμ, και δεκαετίες φυλετικών διακρίσεων.

Τα επίκεντρα όλης αυτής της δυσαρέσκειας και της άσβεστης οργής αποδείχθηκαν πως ήταν οι μεγάλες πόλεις της χώρας, με τις συστηματικές προκαταλήψεις τους, τις φυλετικές ανισότητες σε στέγη και παιδεία, και την ολοένα αυξανόμενη ανεργία στις κοινότητες των Αφρο-αμερικανών. Δύο νύχτες μετά την έναρξη της εξέγερσης του Ντιτρόιτ, μία αναφορά για πυροβολισμούς κοντά σε περιοχή της Εθνοφυλακής, οδήγησε την Αστυνομία του Ντιτρόιτ, την Πολιτοφυλακή του Μίσιγκαν, την Εθνοφυλακή του Στρατού του Μίσιγκαν και έναν ιδιωτικό φρουρό ασφαλείας να εισβάλουν σε ένα παράρτημα του κεντρικού κτιρίου του Ξενοδοχείου Algiers. Περιφρονώντας την επίσημη διαδικασία, πολλοί αστυνομικοί ανέκριναν βίαια τους ενοίκους του ξενοδοχείου, κατασκευάζοντας ένα ιδιότυπο «παιχνίδι θανάτου», σε μία προσπάθεια να τους εκφοβίσουν για να μην ομολογήσουν.

Μέχρι το τέλος της νύχτας, τρεις άοπλοι νεαροί πυροβολήθηκαν εν ψυχρώ, και αρκετοί άλλοι άντρες και γυναίκες χτυπήθηκαν βάναυσα. Κανένα όπλο δεν βρέθηκε ποτέ. / Η Κάθριν Μπίγκελοου επιστρέφει μετά το θρίαμβο του «Hurt Locker» για να αφηγηθεί μια ιστορία φυλετικής βίας που σημάδεψε την Αμερική, εμπνευσμένη από τα πρόσφατα γεγονότα ρατσισμού και μίσους στην καρδιά της χώρας.

Ο Νεκρός (Dead Man) του Τζιμ Τζάρμους

Ο Γουίλιαμ Μπλέικ ταξιδεύει στα δυτικά σύνορα της Αμερικής στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα. Χαμένος και τραυματισμένος, θα γνωρίσει έναν παράξενο Ινδιάνο που έχει το όνομα «Κανένας», ο οποίος πιστεύει ότι ο Μπλέικ είναι ένας νεκρός Aγγλος ποιητής με το ίδιο όνομα. Οδηγημένος από τις καταστάσεις, ο Μπλέικ θα γίνει ένας παρίας, ένας δολοφόνος και σταδιακά θα αποξενωθεί από τον ίδιο του τον εαυτό... / To γουέστερν του Τζιμ Τζάρμους από το 1995 - ένα σχόλιο για την Αμερική του χθες και κυρίως του σήμερα - με την αριστουργηματική ασπρόμαυρη φωτογραφία του Ρόμπι Μίλερ και το soundtrack του Νιλ Γιάνγκ.

Paulina του Σαντιάγο Μίτρε

Μία μεγαλοαστή «πολλά υποσχόμενη» δικηγόρος του Μπουένος Αϊρες, η Παουλίνα αποφασίζει να κάνει στροφή στη ζωή της και αναχωρεί για την βαθιά αργεντίνικη επαρχία. Θα γίνει δασκάλα σε ένα ξεχασμένο από θεούς και ανθρώπους χωριό, όπου η πλειοψηφία των κατοίκων είναι αναλφάβητη. Ο πατέρας της, ένας καταξιωμένος ανώτατος δικαστής προσπαθεί μάταια να την μεταπείσει, ώστε να ασχοληθεί απερίσπαστη με τη «λαμπρή» καριέρα που την περιμένει και την εύκολη ζωή μέσα στους κόλπους της καλής κοινωνίας του Μπουένος Αϊρες. Συνοδοιπόρος στις απόψεις του πατέρα της και ο φίλος της. Η Παουλίνα σε πείσμα όλων ξεκινάει το μεγάλο ταξίδι. / Βραβείο στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ για την ταινία του Σαντιάγο Μίτρε («El Εstudiante») με την εκρηκτική ερμηνεία της Ντολόρες Φόνζι στο ομότιτλο ρόλο.

Οι Πρώην (Les Ex) του Μορίς Μπαρτελεμί

Eξι χωρισμένα ζευγάρια κάνουν έναν απολογισμό των σχέσεων που διαλύθηκαν – τους ενώνει μια πραγματική δυσκολία να τις ξεχάσουν, για λόγους αγάπης, μίσους ή και λόγους πρακτικούς! Ο Γκρεγκ, ένας νεαρός οδηγός ταξί, κουβαλά σε όλες τις διαδρομές του το σαλιάρη σκύλο της πρώην κοπέλας του. Η Ζιλί προσπαθεί να παντρευτεί, αλλά ο παπάς που θα την ενώσει με τα δεσμά του γάμου είναι κάποιος που δεν μπορεί να ξεχάσει. Ο ψυχίατρος Αντουάν προσπαθεί να συνεννοηθεί με την πρώην σύζυγό του και μαμά των δίδυμων κοριτσιών του, και παράλληλα να ξεκινήσει κάτι καινούριο με μια ραδιοφωνική παραγωγό που έχει απελπιστεί από τον έρωτα. / Μια ταινία για τη μάστιγα που λέγεται «πρώην» με φόντο την πόλη του έρωτα - άρα και των πολλών πρώην

Στο Πέρασμα του Χρόνου (Kings of the Road) του Βιμ Βέντερς

Ο Μπρούνο, γνωστός και ως «King of the Road» κατασκευάζει προβολείς ταινιών και οδηγεί το φορτηγό του κατά μήκος των γερμανικών συνόρων. Ο ψυχολόγος Ρόμπερτ, γνωστός και ως «Καμικάζι» προσπαθεί να ξεφύγει από το παρελθόν του. Οταν ο Ρόμπερτ οδηγεί το παλιό του αυτοκίνητο κατευθείαν στον ποταμό Έλβα, ο Μπρόυνο θα είναι αυτός που θα τον βοηθήσει. Αυτή θα είναι και η αφετηρία της κοινής τους περιπλάνησης στη μέση του πουθενά. / Το κινηματογραφικό road movie του Βιμ Βέντερς κατά μήκος του τείχους του Βερολίνου, όπου υπήρχε σινεμά. Σε επανέκδοση με αποκατεστημένες κόπιες. 

Flix.gr

 

Αφηστε καποιο σχολιο