Εννιά μαθητές από την Κρήτη διακρίθηκαν σε διαγωνισμό φωτογραφίας

Η φωτογραφία της Μαρίνας Κουγιού που είναι νικήτρια του διαγωνισμού

Εννέα μαθητές από όλη την Κρήτη  διακρίθηκαν στον  μαθητικό διαγωνισμού φωτογραφίας, με τίτλο «Ευρωπαϊκή Ταυτότητα ‘’που  διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης (Δευτεροβάθμιος Κύκλος), σε συνεργασία με το EuropeDirect Κρήτης.

Έργο της Κλεάνας Μουράτι από το 1ο γυμνάσιο Ηρακλείου

Νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Μαρίνα Κουγιού,  από το 1ο ΕΠΑ.Λ. Μοιρών ενώ επιλεγμένοι φωτογράφοι είναι ακόμα οι:

Κλεάνα Μουράτι, 1o Γυμνάσιο Ηρακλείου

Αντώνης  Μπουράκης, Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου Π.Κ.

Jean-YannisLagnel, Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης

Ευγενία Λυκάκη, 1o Γυμνάσιο Ηρακλείου

Κώστας Βρουβάκης, Γενικό Λύκειο Νέας Κυδωνίας Χανίων

Παναγιώτης Χατζηαργυρός, 1ο ΕΠΑ.Λ. ΜΟΙΡΩΝ

Γεωργία Δροσατάκη, Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου

Μανώλης Σηφακάκης, Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου Π.Κ.

Όλοι οι επιλεγμένοι φωτογράφοι θα λάβουν μέρος σε έκθεση φωτογραφίας με θέμα την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα (λεπτομέρειες θα ανακοινωθούνε σύντομα).

Η νικήτρια του διαγωνισμού θα λάβει επιπρόσθετα το έπαθλο του διαγωνισμού που είναι μία φωτογραφική μηχανή Canon EOS 4000D μαζί με τον φακό Canon EF-S 18-55 DCIII.

‘’Θα θέλαμε-τονίζουν οι διοργανωτές- να ευχαριστήσουμε τα σχολεία της Β/θμιας εκπαίδευσης Κρήτης, καθώς και τα Ευρωπαϊκά σχολεία για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και τη θερμή υποστήριξη στο έργο μας.

Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή αποτελούμενη από τους Charles Weber (Φωτογράφος, Καθηγητής φωτογραφίας, Ελβετία), Richard Petit (Φωτογράφος, Καθηγητής φωτογραφίας, Γαλλία) και Πολυχρόνης Νικηφοράκης (Φωτογράφος – Πρόεδρος της Ε.Φ.Ε. Κρήτης, Ελλάδα) για την ανιδιοτελή προσφορά τους στην πραγματοποίηση του διαγωνισμού.

Συγχαρητήρια στη νικήτρια, τους επιλεγμένους φωτογράφους, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες για το υψηλό επίπεδο φωτογραφιών, που έκανε το έργο της κριτικής επιτροπής δύσκολο και ταυτόχρονα ενδιαφέρον “.