Οι λόγοι για τους οποίους δεν μπορείς να χάσεις βάρος

Έχεις αλλάξει και προσέχεις τη διατροφή σου, γυμνάζεσαι τακτικά και κάνεις 10,000 βήματα τη μέρα. Αλλά ακόμη δεν μπορείς να χάσεις βάρος. Πολλά μικρά πράγματα θα μπορούν να είναι υπεύθυνα γι’ αυτό και κάποια από αυτά ίσως και να μην τα είχες φανταστεί καθόλου.

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε 4 λόγους για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει αυτό.

 

Πίνεις πάρα πολύ
Και μάντεψε, δεν εννοούμε νερό. Χυμοί φρούτων, αναψυκτικά, smoothies, τα ροφήματα αυτά περιέχουν τεράστιες ποσότητες φρουκτόζης και δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται για να «σβήσεις» τη δίψα σου. Επίσης δεν θα έπρεπε να υποτιμάς καθόλου τον αριθμό θερμίδων που περιέχει το αλκοόλ.

Τρως υπερβολικά μετά τη γυμναστική σου
Μόλις ολοκλήρωσες ένα 25λεπτο πρόγραμμα κι έκαψες πολλές θερμίδες; Υπέροχα! Εκμεταλλεύσου τις θερμίδες που έχασες και προσπάθησε να μην τις πάρεις πάλι όλες πίσω. Συχνά μετά την γυμναστική τρώμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που πραγματικά χρειαζόμαστε. Μην γουρουνιάσεις λοιπόν μετά την γυμναστική σου και φάει κανονικά.

Τρως μπροστά από την τηλεόραση
Κάθισε να φας το βραδινό σου στο τραπέζι με την οικογένεια σου, αντί να το φας μόνη σου καθισμένη μπροστά από την τηλεόραση. Οι άνθρωποι που αποσπάται η προσοχή τους όταν τρώνε, τείνουν να τρώνε ακόμη περισσότερο. Δεν καταλαβαίνουν τα σημάδια της πληρότητας (ότι έχουν χορτάσει) και έτσι καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από το συνηθισμένο. Σιγουρέψου λοιπόν, πως τρως προσεκτικά χωρίς να σε αποσπά τίποτα και συγκεντρώσου στο να μασάς την τροφή σου ολοκληρωτικά.

Κοιμάσαι πολύ λίγο
Γνώριζες ότι ο ελάχιστος ύπνος βοηθά στην πρόσληψη βάρους; Εάν κοιμάσαι λιγότερο από επτά ώρες το βράδυ, αυτό μπορεί να αυξήσει την παραγωγή της ορμόνης της πείνας και αυτό με τη σειρά του, θα αυξήσει την επιθυμία σου για πίτσα, burger και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Επομένως βεβαιώσου ότι κοιμάσαι τουλάχιστον από 7 έως 9 ώρες κάθε μέρα.

Κάνε λοιπόν τις παρακάτω αλλαγές και να είσαι σίγουρη πως θα δεις αποτέλεσμα.

 

Πηγή: queen

Αφηστε καποιο σχολιο