Όσα θα σε βοηθήσουν στον καύσωνα

  • Tuesday, 3 July 2018 20:21
  • Συντακτική Ομάδα
  • Ευ Ζην

Όσο μπαίνουμε στην καρδιά του καλοκαιριού τόσο η θερμοκρασία ανεβαίνει, με τη ζέστη να χτυπάει κόκκινο και το κλίμα να θυμίζει σχεδόν… έρημο! Οι τυχερές της παρέας κατά πάσα πιθανότητα βρίσκονται σε κάποιο νησί, σε μια παραλία, ξαπλωμένες κάτω από τον ήλιο και με τη θάλασσα ένα μέτρο μακριά. Οι υπόλοιπες βρισκόμαστε στην πόλη κι ερχόμαστε αντιμέτωπες με τις πολύ ζεστές μέρες (που η αλήθεια είναι ότι μας ταλαιπωρούν) και απλά μετράμε αντίστροφα μέχρι να πάρουμε άδεια και να κάνουμε non stop βουτιές στις πισίνες και στις θάλασσες.

Μέχρι όμως να φτάσει αυτή η στιγμή που θα πατήσεις το πόδι σου στην καυτή αμμουδιά και θα τρέξεις προς τα δροσερά νερά, έχω κάποιες συμβουλές για εσένα για να αντιμετωπίσεις τη ζέστη με τον καλύτερο τρόπο. Ναι, για όλα υπάρχει λύση και με αυτές τις συμβουλές μπορείς να κάνεις το καλοκαίρι σου περισσότερο δροσερό και λιγότερο… “ενοχλητικό”.

 

1.Να πίνεις πολύ νερό
Το νερό είναι σύμμαχος για να αντιμετωπίσεις τη ζέστη. Ενυδατώνει, ισορροπεί τη θερμοκρασία του σώματος και σε δροσίζει στο λεπτό. Έχε πάντα ένα μπουκάλι δίπλα σου και πάνω από όλα, μην ξεχνάς να το βάζεις μέσα στην τσάντα σου όταν φεύγεις από το σπίτι. Άσε που το νερό ενεργοποιεί και το μεταβολισμό.

2.Να κάνεις συχνά ντουζάκια
Όταν νιώθεις ότι η κατάσταση είναι ανυπόφορη, απλά μπες στην μπανιέρα και απόλαυσε ένα δροσερό μπάνιο. Ξέρω ότι έχεις αδυναμία στο ζεστό νερό, αλλά σε αυτήν τη φάση δεν βοηθάει καθόλου το σκοπό μας. Επέλεξε κρύο ή χλιαρό νερό, χαλάρωσε και άφησε το σώμα σου να έρθει σε μια καλή θερμοκρασία.

3.Να αγοράσεις έναν καλό ανεμιστήρα
Είναι το αγαπημένο μου καλοκαιρινό “αξεσουάρ”. Το παίρνω στο δωμάτιο όταν κοιμάμαι, στην κουζίνα όταν μαγειρεύω, στο σαλόνι όταν χαζεύω στο instagram, αλλά και στο μπάνιο όταν ετοιμάζομαι για να βγω. Καταλαβαίνεις ότι ειδικά το μπάνιο γίνεται σαν σάουνα με το σεσουάρ για τα μαλλιά. Όπως κάθε ηλεκτρική συσκευή στο σπίτι, έτσι και ο ανεμιστήρας πρέπει να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες και να μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις μας.

4.Να μην μετακινείσαι πολύ
Το ξέρω ότι είναι καλοκαίρι και θέλεις να είσαι συνέχεια εκτός σπιτιού, αλλά μην το παρακάνεις και πάνω από όλα πριν βγεις από την πόρτα τσέκαρε τη θερμοκρασία. Οι άσκοπες μετακινήσεις, ειδικά από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 6 το απόγευμα, μπορούν εύκολα να σε επηρεάσουν, να σου προκαλέσουν ζάλη ή και πονοκέφαλο. Οπότε, κάτσε μέσα στο σπιτάκι σου με τον ανεμιστήραMorris MFS-16226 και δες την αγαπημένη σου σειρά μέχρι να περάσει η ώρα.

5.Να τρως πολλά φρούτα και λαχανικά
Όπως το νερό, έτσι τα φρούτα και τα λαχανικά ενυδατώνουν και δροσίζουν. Ένταξέ τα στο καθημερινό σου μενού και απέφυγε τα “βαριά” πιάτα που θα σε φουσκώσουν και θα αυξήσουν τη θερμοκρασία του σώματός σου. Απόλαυσε μια δροσερή σαλάτα το μεσημέρι, ενώ σε σνακ προτίμησε τα εύγευστα φρούτα που προσφέρει η φύση το καλοκαίρι!

 

Πηγή: tlife

Αφηστε καποιο σχολιο