Δεν πίνεις νερό; Μάθε πως αυτό επηρεάζει αρνητικά τον οργανισμό σου

  • Wednesday, 20 June 2018 19:42
  • Συντακτική Ομάδα
  • Υγεία

Ένα από τα μυστικά της ισορροπημένης και σωστής διατροφής, είναι η κατανάλωση νερού! Ναι – ναι, καλά διάβασες! Μπορεί τα φρούτα και τα λαχανικά να είναι το άλφα και το ωμέγα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα σημαντικά οφέλη του νερού, όπως συνηθίζουν να τονίζουν και να επισημαίνουν οι διατροφολόγοι και οι γιατροί. Αυτή λοιπόν, είναι μια διατροφική συνήθεια που συνήθως ξεχνάμε στη διάρκεια της ημέρας! Ξυπνάμε το πρωί, πάμε για δουλειά, γυμναζόμαστε, περνούν ώρες ολόκληρες και ξαφνικά θυμόμαστε ότι πρέπει να πιούμε νερό… τις περισσότερες φορές όχι γιατί το ζητάει ο οργανισμός μας, αλλά γιατί πρέπει.

Διαβάζοντας προς τα κάτω τι μπορεί να συμβεί στην υγεία και τη δίαιτά σου η μειωμένη κατανάλωση νερού (ή στη χειρότερη περίπτωση η αφυδάτωση), ίσως αλλάξεις γνώμη και το εντάξεις στην καθημερινότητά σου σαν μια αγαπημένη συνήθεια. Μην νομίζεις, κι εγώ άνηκα στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν πίνουν νερό. Όταν όμως ανακάλυψα τον απόλυτο σύμμαχο ενυδάτωσης, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, αποφάσισα να κάνω αυτήν την αλλαγή στη ζωή μου και να αφεθώ στα σημαντικά οφέλη που έχει να μου προσφέρει!

Πόσο νερό χρειάζομαι
Καθημερινά χάνουμε αρκετό νερό μέσω του ιδρώτα, των ούρων, του εντέρου, ακόμη και της αναπνοής! Για να λειτουργήσει λοιπόν επαρκώς ο οργανισμός μας, χρειάζεται ν’ αναπληρώσει το “χαμένο νερό”. Τα συνιστώμενα εννέα ποτήρια νερού μεταφράζονται σε 2 λίτρα για τις γυναίκες. Επί της ουσίας όμως η άσκηση, οι καθημερινές υποχρεώσεις, η κατάσταση της υγείας και το περιβάλλον που ζει ο καθένας από εμάς διαμορφώνει την πραγματική ποσότητα νερού που θα πρέπει να καταναλώνουμε.

Τι συμβαίνει όταν δεν πίνουμε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα

- Μειώνουμε την αντοχή μας και αυξάνουμε το αίσθημα της κόπωσης.
- Προκαλούμε γαστρεντερικές διαταραχές, ακόμη κι αν ο οργανισμός μας δεν έχει την προδιάθεση για κάτι τέτοιο.
- Η αναπνοή μας δεν είναι το ίδιο δροσερή.
- Μειώνεται ο ρυθμός του μεταβολισμού και αυξάνουμε την κατακράτηση υγρών.
- Τρώμε περισσότερο, μπερδεύοντας το αίσθημα της δίψας με εκείνο της πείνας.
- Γερνάει η επιδερμίδα μας, αφού δεν ενυδατώνεται επαρκώς για να διατηρήσει την ελαστικότητά της.
- Έχουμε πονοκεφάλους και ζαλάδες.

 

Πηγή: tlife

Αφηστε καποιο σχολιο