Πως μπορείς να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου;

Καλοκαίρι εν όψει και η «καλή όψη» σε πρώτο πλάνο, που πολύ απλά σημαίνει ότι όλες θέλουμε να χάσουμε λίγα ή περισσότερα κιλά. Ως γνωστόν για την επίτευξη αυτού του πολυπόθητου στόχου το κλειδί είναι ο μεταβολισμός μας. Ιδού μερικά απλά και εύκολα κόλπα για να τον ξυπνήσεις: 

 

Πολλά και μικρά γεύματα: Κάνε πολλά και μικρά γεύματα ώστε να κρατήσετε σε χαμηλά επίπεδα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η σταθερότητα αυτή θα σε βοηθήσει στην αποφυγή της πείνας και στην καλύτερη ρύθμιση του μεταβολισμού.

Πρωτεΐνη: Βάλε πρωτεΐνη σε κάθε σου γεύμα. Σας χορταίνουν περισσότερο και νιώθεις πλήρης. Επιλογές: γάλα, γιαούρτι, κεφίρ, τυριά light, αυγά, λευκό κρέας, όσπριο.

Καλές πηγές υδατάνθρακα: Κατανάλωσε σύνθετους υδατάνθρακες όπως: βρώμη, προϊόντα ολικής, φρούτα και λαχανικά αλλά κι αυτά με μέτρο. Περιόρισε: μακαρόνια, ψωμί από λευκά αλεύρια, πατάτα και ζάχαρη.

Πες ναι στα καλά λιπαρά: Για να χάσεις λίπος, θες λιπαρά. Αλλά καλά λιπαρά! Καλές πηγές καλών λιπαρών αποτελούν: οι ανάλατοι ξηροί καρποί, το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και τα λιπαρά ψάρια.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου: Το νερό είναι το σημαντικότερο στοιχείο για την αύξηση του μεταβολισμού.

Ακολούθησε τον κανόνα: κιλά X 35ml και σε περίπτωση έντονης εφίδρωσης κιλά X 1,25. Επίσης πες ναι σε βότανα και τσάι.

Γυμνάσου: Η γυμναστική είναι το μυστικό για να ξεμπλoκάρεις τον μεταβολισμό σου. Διάλεξε το είδος της άσκησης που να σ’ ευχαριστεί και προπονήσου σταθερά 4 φορές την εβδομάδα ώστε να αυξήσεις τις καύσεις σου.

 

Πηγή: lifesharing

Αφηστε καποιο σχολιο