Ο άντρας που με τα προϊόντα του κατάφερε να μπει σε κάθε γυναικείο σπίτι - Mια Ελληνική ιστορία επιτυχίας

  • Τρίτη, 29 Μάιος 2018 08:33
  • Συντακτική Ομάδα
  • Πρόσωπα

Όλα ξεκίνησαν το 1986 όταν ένας ιατρικός επισκέπτης, βλέποντας το κενό στην αγορά των δερμοκαλλυντικών προϊόντων, αποφάσισε να δημιουργήσει προϊόντα που θα βοηθούσαν στις θεραπείες των γιατρών. Το όνομα του Αναστάσιος Αναστασίου και η εταιρεία που δημιούργησε είναι μια από τις πιο γνωστές όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στην παγκόσμια αγορά.

Βασικός στόχος της εταιρείας ήταν ο σχεδιασμός και η παραγωγή δερματολογικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και ασφάλειας με αυστηρώς φαρμακευτικά κριτήρια. Ο Αναστάσιος Αναστασίου κατάφερε να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα και να ιδρύσει την δική του εταιρεία την οποία και ονόμασε Frezyderm.

Η Frezyderm σήμερα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 200 προϊόντα ενώ έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 20 χώρες.

Εκείνο που είχε στο μυαλό του ο Αναστάσιος Αναστασίου, εκτός από την δημιουργία της δικής του επιχείρησης, ήταν η δημιουργία δικών τους εργαστηρίων έτσι ώστε στην εταιρεία να υπάρχει η καλύτερη δυνατή απόδοση στην έρευνα των προϊόντων.

Η δημιουργία εργαστηρίων και η αξιοποίηση των Ελλήνων επιστημόνων

Μάλιστα για την επίτευξη του στόχου αυτού, η εταιρεία επενδύει στην έρευνα και παραγωγή νέων φαρμακευτικών ειδών και καλλυντικών προϊόντων. Την ίδια ώρα  αναζητά συνεχώς νέες συνεργασίες με φαρμακοβιομηχανίες του εξωτερικού για τη διακίνηση των σκευασμάτων τους στην Ελλάδα.

Για τον σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί το Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου το οποίο περιλαμβάνει το Αναλυτικό Εργαστήριο, το Μικροβιολογικό Εργαστήριο και το Χημείο In-Proces.

Μάλιστα τα συγκεκριμένα τμήματα είναι εξοπλισμένα με όργανα σύγχρονης τεχνολογίας και εξειδικευμένους επιστήμονες, που πραγματοποιούν ελέγχους και αναλύσεις σε όλα τα στάδια της παραγωγής. Ένας ακόμη στόχος της εταιρείας είναι να καταφέρει να κρατήσει στην Ελλάδα νέους επιστήμονες τους οποίους και αξιοποιεί στα εργαστήρια της.

Οι έφηβοι… κληρονόμοι που μπήκαν από νωρίς στην επιχείρηση

Όταν ιδρύθηκε η εταιρεία οι δύο γιοι του ιδιοκτήτη, Γιάννης και Ευθύμιος Αναστασίου, ήταν ακόμη στην εφηβεία. Στάθηκαν όμως στο πλευρό του πατέρα τους από την πρώτη στιγμή ακόμη και όταν ξεκίνησαν τις σπουδές τους.

Ο πρωτότοκος γιος Γιάννης Αναστασίου γεννήθηκε το 1969 και σπούδασε Φιλολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Όταν σπούδαζε στο πανεπιστήμιο βοηθούσε και στην οικογενειακή επιχείρηση παράλληλα σε διάφορες διοικητικές θέσεις. Μάλιστα το 1990 ενώ εκπαιδευόταν στην οικονομική διαχείριση επιχειρήσεων εργαζόταν και ως ιατρικός επισκέπτης για λογαριασμό της εταιρείας. Το 1995 ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας ως πρόεδρος χωρίς φυσικά να εγκαταλείψει την θέση του ιατρικού επισκέπτη. Το 2002 στην διοίκηση της εταιρείας μπαίνει και ο αδερφός του.

Ο Ευθύμιος Αναστασίου γεννήθηκε ένα χρόνο αργότερα από τον αδερφό του, το 1970, και σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ενώ και εκείνος παράλληλα με τις σπουδές του ξεκίνησε να εργάζεται στην FrezyDerm σε διοικητικές θέσεις. Το 1998 ανέλαβε καθήκοντα αντιπροέδρου στην εταιρεία. Παράλληλα είναι εκείνος που έχει αναλάβει τον τομέα των εξαγωγών καθώς και το πελατολόγιο της εταιρείας.

Η κατασκευή της μονάδας παραγωγής

Το 2001 ολοκληρώθηκε η κατασκευή της ιδιόκτητης μονάδας παραγωγής εξειδικευμένων καλλυντικών προϊόντων στη Μεταμόρφωση Αττικής, η οποία εκτείνεται σε 1.500 τ.μ. και διαθέτει ερευνητικά εργαστήρια και αποθηκευτικούς χώρους.

Μάλιστα εκεί παρασκευάζονται τόσο τα προϊόντα Frezyderm όσο και προϊόντα για λογαριασμό άλλων εταιρειών, οι οποίες δεν διαθέτουν δικές τους μονάδες παραγωγής.

Το 2008 η εταιρεία επένδυσε 1,7 δισ. ευρώ στην παραγωγή νέων προϊόντων αλλά και στην διαφημιστική της καμπάνια. Πρόκειται για εξειδικευμένα καλλυντικά , όπως σειρές ενυδάτωσης, αντιγήρανσης, φροντίδας ποδιών, προσωπικής υγιεινής κ.ά.

Μεγάλο βάρος δόθηκε όμως και στην αύξηση των εξαγωγών της εταιρείας, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει σήμερα παρουσία σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, όπως αραβικές χώρες, Εμιράτα, Αίγυπτο, Κουβέιτ, Ρουμανία, Τουρκία, Κύπρο, Τσεχία, Λιθουανία, Ουκρανία ενώ σύντομα κατάφερε να διεισδύσει στην Ελβετία, την Πολωνία και τη Βουλγαρία.

Οι εξαγωγές της σήμερα αντιπροσωπεύουν το 10% του ετήσιου τζίρου της.

Η πορεία μέσα στην οικονομική κρίση

Η ανοδική πορεία της εταιρείας φάνηκε από την πρώτη στιγμή που εισήλθε στην αγορά. Την τριετία 2012 – 2014, η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών, 20%, αγγίζοντας τα 29,6 εκατ. ευρώ , ενώ διπλασίασε τα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν στα 1,43 εκατ. ευρώ.

Τα τελευταία επτά χρόνια, έχει καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 165%, αγγίζοντας τα 40 εκατ. ευρώ τζίρου το 2016.

news.gr

Αφηστε καποιο σχολιο