Εξωτικές υπερτροφές για να καις λίπος & να αδυνατίζεις

Από πέρσι μέχρι φέτος, η κάποτε εξωτική καρύδα έχει μπει στα μάρκετ και ξεπουλάει, πίνουμε τα cocktails μας φρούτα του πάθους και λέμε ναι, σε smoothies με παπάγια και τρώμε το τοστ μας με αβοκάντο. Οι εξωτικές τροφέςμπορούν να σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις.

 

Παπάγια η θαυματουργή:
Με μόλις 45 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, η όχι και τόσο διαδεδομένη παπάγια μπορεί να ενισχύσει την διαδικασία της πέψης. Χάρη στο ένζυμο παπαΐνη, το οποίο βοηθάει στην πέψη των πρωτεϊνών και περισσότερο των τροφών που περιέχουν γλουτένη, η παπάγια μπορεί να ευνοήσει την πέψη, γι’ αυτό και πολλά συμπληρώματα διατροφής, είναι πλούσια σε εκχύλισμα παπάγιας.
Tip: Προτίμησε την άγουρη παπάγια, η οποία έχει μεγαλύτερη ποσότητα παπαΐνης.

Φρούτο του πάθους:
Η γλυκόξινη γεύση των καρπών του φρούτου του πάθους και η ξεχωριστή υφή του, σίγουρα εντυπωσιάζει. Και μπορεί να είναι κυρίως Instagramικό αγαπημένο, όμως το φρούτο του πάθους, στο ¼ της κούπας περιέχει παραπάνω από 6 γραμμάρια φυτικών ινών και αρκετή ποσότητα βιταμίνης Α και Β, που είναι απαραίτητες για την καλή υγεία των ματιών και τον μεταβολισμό των τροφών, με τέτοιο τρόπο που να παρέχουν στον οργανισμό σου ενέργεια.
Tip: Πάρε ένα κουταλάκι και τοποθέτησε το εσωτερικό του passion fruit πάνω στο στραγγιστό γιαούρτι που θα καταναλώσεις.

Καρύδα:
Δεν χρειάζεται να φτάσεις μέχρι τον Άγιο Δομίνικο για να βρεις την καρύδα που θα σε αδυνατίσει. Η καρύδα και τα παράγωγά της, είναι άμεσα διαθέσιμα γύρω σου και υπόσχονται να σε βοηθήσουν στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Μία κουταλιά της σούπας τριμμένη καρύδα ισοδυναμεί με 97 θερμίδες ενώ το το 1/3 του φλιτζανιού από γάλα καρύδας, έχει 150 θερμίδες. Όσο για το νερό από την καρύδα, δεν περιέχει τα λιπαρά που δίνουν η σάρκα ή το γάλα και είναι πλούσιο σε μαγνήσιο και το κάλιο και αποτελεί το ιδανικό ρόφημα, αν ασκείσαι πολύ! Το ίδιο ισχύει και με το λάδι καρύδας το οποίο καταναλώνουν και πολλοί αθλητές, καθώς δεν χρειάζεται να περάσει από το συκώτι ή τη χολή για να χωνευτεί, οπότε προσφέρει ενέργεια στο λεπτό, αυξάνοντας τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού.
Tip: Τρώγε με φειδώ το λάδι καρύδας (καλύτερα να θρέφεις με αυτό τα μαλλιά σου), προτίμησε τρίμμα από τη σάρκα καρύδας πάνω στις σαλάτες σου ή νερό καρύδας μετά την άσκηση.

Μάνγκο:
Αυστραλιανή έρευνα αποκάλυψε πως η κατανάλωση μάνγκο μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους αλλά και την διατήρησή της. Σε πειράματα βρέθηκε πως το εκχύλισμα από την φλούδα του μάνγκο, μπορεί να αναστέλλουν την ανάπτυξη των ανθρώπινων λιποκυττάρων. To μυστικό βρίσκεται στα φυτοχημικά που δρουν σαν φυσικοί λιποδιαλύτες και βρίσκονται μόνο στην φλούδα του μάνγκο, σύμφωνα με τους Αυστραλούς ερευνητές.
Tip: Για να καταναλώσεις το μάνγκο με τη φλούδα, απλά κόψ’ το κομμάτια και πέρασέ το από το μούλτι ή το μπλέντερ, κι από εκεί απευθείας στο smoothie σου.

Αβοκάντο:
Αν είσαι κι εσύ φαν του κρεμώδους αβοκάντο, σου έχουμε καλά νέα. Το αβοκάντο είναι γεμάτο καλά λιπαρά αλλά δεν είναι αυτό το μόνο του αδυνατιστικό προσόν. Σε πρόσφατη έρευνα αποκαλύφθηκε πως η κατανάλωση αβοκάντο αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό όπως και την παραγωγή της ορμόνης τεστοστερόνης σε άντρες και γυναίκες, η οποία είναι υπεύθυνη εκτός των άλλων και για το αδυνάτισμα.
Tip: Κατανάλωσε το αβοκάντο σου ως γουακαμόλε και απόφυγε το τοστ που θα σε «γεμίσει« θερμίδες!

 Ανανάς:
Ο ανανάς δρα ως φυσικός λιποδιαλύτης και νωπός μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του φουσκώματος ή πρηξίματος. Με μια φέτα ανανά παίρνεις μόνο 25 θερμίδες ενώ το εξωτικό αυτό φρούτο είναι πηγή κι αυτό βρωμελίνης, ενός ενζύμου που βοηθά στην καταστολή των φλεγμονών, στη μείωση των οιδημάτων και στην πιο ολοκληρωμένη πέψη των πρωτεϊνών.
Tip: Απόλαυσε τον ανανά σε γρανίτα, αλέθοντας μια κατεψυγμένη φέτα στο μπλέντερ και βάζοντάς το σε θήκη για γρανίτα.

 

Πηγή: queen

Αφηστε καποιο σχολιο