Ποιο πρωινό σταματά την έντονη πείνα, σύμφωνα με μια διατροφολόγο;

ραία και τα κρουασάν, τα μπολ με δημητριακά, τα ψωμιά με βούτυρα και μαρμελάδες, τα φυστικοβούτυρα και οι πραλίνες, αλλά όταν είσαι σε περίοδο που προσπαθείς να ρυθμίσεις το βάρος σου, άλλο είναι το «πρωινό του πρωταθλητή».

Μην ανησυχείς. Πάλι μπορείς να έχεις ένα πλούσιο πρωινό, απλώς αντί για τα παραπάνω θα φροντίσεις να αποτελείται, κυρίως και βασικά, από ένα άλλο υλικό. Τα αυγά. Αυτή είναι η τροφή που βάζει μπρος τον μεταβολισμό και για την οποία αξίζει να ξοδέψεις λίγα παραπάνω λεπτά στην κουζίνα (ειδικά το ΣΚ που έχεις περισσότερο χρόνο το πρωί).

Έχεις ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα κι ένας από τους λόγους που ισχύει αυτό είναι επειδή ρυθμίζει τα επίπεδα της πείνας και των λιγούρων σου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Γιατί είναι τόσο σημαντικό να φας αυγά λοιπόν;

 «Αν φας μόνο υδατάνθρακες το πρωί, ο μεταβολισμός σου είναι μειωμένος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας», λέει η διατροφολόγος Krista Yoder Latorue. «Το πόσο πεινάς κατά τη διάρκεια της ημέρας βασίζεται σε δύο παράγοντες: Πόσο τρως και τι τρως. Αν δεν επιλέξεις πρωτεΐνες για πρωινό, στο μεσημεριανό θα νιώθεις σαν αρπακτικό έτοιμο να τα κατασπαράξει όλα».

Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι έχεις καταναλώσει από το πρωί την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης για να λειτουργήσει σωστά ο μεταβολισμός σου.

Δοκίμασε να φας αυγά, είτε τηγανητά, είτε scrambled, είτε ομελέτα, είτε σε μορφή benedict μαζί με τυρί και ένα φρούτο για επιδόρπιο. Μπορεί να χρειαστεί να σηκωθείς λίγο νωρίτερα για να τα ετοιμάσεις, αλλά αξίζει αν σκεφτείς ότι θα κάνεις πολύ καιρό να ξανακούσεις την κοιλιά σου να γουργουρίζει.

 

Πηγή: ladylike

Αφηστε καποιο σχολιο