Λόγοι για να ξεκινήσεις γυμναστική και δεν σχετίζονται με το αδυνάτισμα

Η γυμναστική είναι ζωή. Το ξέρω ότι τρέχεις και δεν φτάνεις με τις υποχρεώσεις και τη δουλειά, κι από την άλλη πως βαριέσαι κιόλας να τρέχεις σε γυμναστήρια και άλση να ασκηθείς. Παρόλα αυτά εγώ θα σου πω τους λόγους για τους οποίους αξίζει να βρεις λίγο χρόνο να το κάνεις και η απόφαση είναι δική σου.

 

Βοηθά την μνήμη
Σύμφωνα με έρευνες, όταν ασκείσαι συστηματικά στον εγκέφαλό σου συμβαίνει "hippocampal neurogenesis", το οποίο σχετίζεται με τον ιππόκαμπο, δηλαδή το κέντρο της μνήμης. Πρακτικά σημαίνει πως ο εγκέφαλος παράγει νέα και πιο βελτιωμένα κύτταρα. Νέα κύτταρα, νέες αποθήκες πληροφορίας.

Θεραπεύει την κατάθλιψη
Η άσκηση παρέα με την ηρεμία του μυαλού μπορεί να αποφέρει πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα από ό,τι νόμιζες. Έρευνες δείχνουν πως ο συνδυασμός άσκησης και διαλογισμού μπορεί να έχει παρόμοια επίδραση στον οργανισμό μας με τα αντικαταθλιπτικά χάπια.

Ανεβάζει τη διάθεση
Δεν χρειάζεται να σου πω παραπάνω από μια λέξη: ενδορφίνες. Οι ενδορφίνες παράγονται κάθε φορά που αθλούμαστε ή σκεφτόμαστε κάτι όμορφο. Μας ηρεμούν, γεννούν αίσθημα ευδαιμονίας, συμβάλλουν στην καλή διάθεση και εξουδετερώνουν τα υψηλά επίπεδα της αδρεναλίνης, από την οποία προκαλείται το στρες.

Κοιμάσαι καλύτερα
Έρευνες έχουν δείξει πως άτομα με προβλήματα αϋπνίας έπειτα από συστηματική άσκηση κατάφεραν να τα αντιμετωπίσουν και να κοιμούνται ευκολότερα. Πόσο μάλλον δηλαδή όσοι δεν πάσχουν από αϋπνία.

Έχεις περισσότερη ενέργεια
Τι θα μπορούσε να σημαίνει καλύτερος και πιο ποιοτικός ύπνος; Φυσικά περισσότερη ενέργεια και όρεξη για ζωή. Είναι γνωστό ότι η άσκηση δίνει στον οργανισμό μια ώθηση ενέργειας και μάλιστα μπορεί να είναι σύμμαχος και κατά της χρόνιας κόπωσης.

Αποβάλλεις το στρες
Μισή ώρα περπάτημα, 45 λεπτά όργανα ή 1 ώρα μάθημα χορού. Σκέφτεσαι καλύτερο τρόπο να χαλαρώσεις και να αποβάλλεις το στρες που έχει συσσωρεύσει ο οργανισμός σου όλη μέρα;

Καλύτερο σεξ
Βασική απόλαυση της ζωής. Πώς θα την εκμεταλλευτείς στο έπακρο και θα την κάνεις ακόμα καλύτερη; Θα δυναμώσεις τον οργανισμό σου μέσω της άσκησης και κατά συνέπεια την αντοχή σου.

Ενδυνάμωση της καρδιάς
Με την συστηματική άσκηση θα χαμηλώσεις την πίεσή σου, το αίμα θα έχει καλύτερη ροή με αποτέλεσμα να γίνεται ευκολότερη η αποβολή των τοξινών.

Καλύτερη όψη στο δέρμα
Το δέρμα σου θα είναι πιο υγιές και λαμπερό από ποτέ.

Δυνατά κόκαλα
Άλλο ένα όφελος της άσκησης είναι ότι η πυκνότητα των οστών μας παραμένει σταθερή πράγμα το οποίο διώχνει ακόμα πιο μακριά τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης.

 

Πηγή: ladylike

Αφηστε καποιο σχολιο