Τα πιο συχνά λάθη που κάνεις στην προπόνηση σου

Ως certified group trainer και indoor cycling instructor, η Brandi Kupchella έχει δει αρκετό κόσμο να προσπαθεί να χάσει κιλά μέσω της γυμναστικής και, τελικά, να εγκαταλείπει την προσπάθεια πριν ακόμα δει κάποια αποτελέσματα. Τι πιστεύει λοιπόν η ίδια πως μπορεί κι εσύ να κάνεις λάθος; Σου δίνει τα φώτα της μέσα από ένα άρθρο που υπογράφει στο site popsugar.

1. Δεν προσπαθείς αρκετά. 
Το νόημα δεν είναι απλώς να πας στο γυμναστήριο, αλλά πραγματικά να κουράσεις τον εαυτό σου. Αν οι ασκήσεις βγαίνουν εύκολα ή αν τον μισό χρόνο τον τρως τσεκάροντας το κινητό σου, τότε σίγουρα κάτι κάνεις λάθος.

2. Δεν «ανταγωνίζεσαι» τον εαυτό σου.
Αντί να συγκρίνεις τις επιδόσεις σου με τα υπόλοιπα μέλη του group, η Kupchella σου προτείνει να εστιάσεις στη δική σου, προσωπική βελτίωση. Βάλε στόχο να αυξήσεις, για παράδειγμα, τον αριθμό των push ups που μπορείς να κάνεις σε ένα set ή τα δευτερόλεπτα που μπορείς να κρατήσεις ένα plank. Έτσι, θα παρακολουθείς την προσωπική σου βελτίωση και θα παίρνεις κίνητρο για να γίνεσαι καλύτερη και να γυμνάζεσαι πιο σκληρά.

3. Δεν αποδέχεσαι ό,τι δεν μπορείς να αλλάξεις. 
Αποδέξου τον σωματότυπό σου και μην βάζεις στόχους που είναι ανέφικτοι. Όλοι μπορούμε να δούμε το σώμα μας και τη φυσική μας κατάσταση να βελτιώνονται μέσα από τη γυμναστική, αλλά αυτό που μπορούμε να πετύχουμε είναι η καλύτερη εκδοχή του δικού μας εαυτού και όχι ενός διάσημου μοντέλου ή ενός επαγγελματία αθλητή.

4. Επιβραβεύεις τον εαυτό σου με φαγητό.
Η αλήθεια είναι ότι τις θερμίδες που μπορείς να πάρεις με ένα τεράστιο, παχυντικό γεύμα, δεν πρόκειται να τις κάψεις ποτέ μέσω της γυμναστικής. Γι’ αυτό, σταμάτα να δικαιολογείς τις βραδινές σου επιθέσεις στο ψυγείο λέγοντας στον εαυτό σου πως έκαψες αρκετές θερμίδες στο γυμναστήριο. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές και είναι σίγουρο πως σύντομα θα δεις τα αποτελέσματα που θέλεις!

 

Πηγή: queen

Αφηστε καποιο σχολιο