Τι αγοράζουν κυρίως οι Έλληνες από το ίντερνετ;

Έως 99 ευρώ ξοδεύουν οι έλληνες καταναλωτές από το διαδίκτυο και επιλέγουν εγχώρια e-shops για τις συναλλαγές τους.

Καθημερινά αυξάνονται οι διαδικτυακοί καταναλωτές και ήδη πάνω από τις 3 στους 100 Έλληνες, ηλικίας από 16 έως 74 ετών, έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά το διαδίκτυο για κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών.

Αν και τα είδη ένδυσης και υπόδησης, τα αθλητικά είδη και τα ηλεκτρονικά είδη κατέχουν τη μερίδα του λέοντος στις προτιμήσεις των διαδικτυακών καταναλωτών εντούτοις άλλες κατηγορίες ήταν αυτές οι οποίες παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση.

Το 84,9% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές επέλεξε να κάνει ηλεκτρονικέςαγορές από εγχώριες επιχειρήσεις. Ένα ποσοστό 30,2% έκανε ηλεκτρονικές αγορές από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και 13,2% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 4,9%.

Το 8,8% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω διαδικτύου, κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2016 -– Μαρτίου 2017 αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα, ποσοστό μειωμένο κατά 34,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο Απριλίου 2015 - Μαρτίου 2016 (13,5%).

Το 55,3% όσων έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο δεν έχουν κάνει ποτέ ηλεκτρονικές αγορές ή τις έκαναν πριν τον Απρίλιο 2016. Ποσοστό 66,8% αυτών ανέφερε ότι προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα οι ίδιοι και να τα βλέπουν ή έχουν εμπιστοσύνη σε συγκεκριμένα καταστήματα ή είναι θέμα συνήθειας, ένα ποσοστό 20,3% ανέφερε έλλειψη των απαιτούμενων δεξιοτήτων, ενώ 20,2% ανέφερε θέμα ασφάλειας ή ανησυχία να δίνουν στοιχεία πιστωτικής κάρτας και το 12,0% δεν πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές λόγω έλλειψης κάρτας, χρεωστικής, πιστωτικής ή άλλης.

Το 50,0% του πληθυσμού ηλικίας 16-74 ετών που το Α' τρίμηνο του 2017 πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου, έκαναν 1 έως 2 αγορές/παραγγελίες ειδών και το 33,2% 3-5 αγορές ή παραγγελίες.

Αναφορικά με την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου το Α’ τρίμηνο 2017:
- 1 στους 2 (48,3%) πλήρωσε συνολικά αντίτιμο έως 99 ευρώ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασε/παρήγγειλε
- 2 στους 5 (42,0%) από 100 έως 499 ευρώ
- 1 στους 10 (9,1%) από 500 ευρώ και άνω.

 

Πηγή:fpress

Αφηστε καποιο σχολιο