Βασικές ασκήσεις γυμναστικής για όλο το σώμα

Θες ένα σφιχτό και γυμνασμένο κορμί, θες να νιώθεις δυνατή και φυσικά αυτοπεποίθηση.

 

Η αυτοπεποίθηση άλλωστε είναι το κλειδί για να δείχνεις καλά και να εντυπωσιάζεις τους γύρω σου. Η ευεξία και η καλή φυσική κατάσταση είναι δυο παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα την διάθεση και ψυχολογία καθώς και τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα πράγματα. Ακόμα και ηελάχιστη άσκηση θα σε κάνει να νιώσεις πολύ διαφορετικά και με λίγη επιμονή και προσπάθεια να αλλάξεις όλη σου την εικόνα και να αποκτήσειςτο κορμί που πάντα ήθελες.

Επιπλέον, ειδικά τώρα που οι γιορτές πλησιάζουν επικίνδυνα και ξέρουμε καλά πως δεν θα μπορέσουμε να συγκρατηθούμε και να φάμε μόνο ένα πιάτο στα γιορτινά τραπέζια που είμαστε καλεσμένοι. Όλο και κάτι παραπάνω θα τσιμπολογήσουμε, για να μην αναφέρουμε τις πολλέςπαραπάνω θερμίδες που έχουν συνήθως αυτά τα λαχταριστά γεύματα και χριστουγεννιάτικα μενού. Για αυτό λοιπόν και επειδή δεν θέλουμε να στερηθούμε τίποτα , μα τίποτα, θα φάμε όσο θέλουμε στις γιορτές και θα απολαύσουμε τις πεντανόστιμες λιχουδιές όπως τους αξίζουν. Αυτό όμως σημαίνει πως πρέπει να φροντίσουμε την φυσική μας κατάσταση από πρίν αλλά και μετά τις χαρούμενες αυτές ημέρες.

Η άσκηση σε συνδυασμό βέβαια και με την σωστή διατροφή θα είναι τα όπλα μας για να διατηρηθούμε σε φόρμα κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου με τους πολλούς πειρασμούς αλλά και να φτάσουμε στον επιθυμητό στόχο: ένα σφριγηλό και δυνατό σώμα που πάντα ονειρευόμασταν.

Αν όμως δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο μέσα στην γεμάτη ημέρα σου ή είσαι από αυτές που δεν συμπαθούν πολύ το γυμναστήριο αλλά θες να δεις την μεγάλη αλλαγή να συμβαίνει, βρήκαμε τις καλύτερες ασκήσεις που γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα και μπορείς να τις κάνεις και μόνη σου στο σπίτι ή όπου αλλού σε ευχαριστεί. Ανάμεσα σε αμέτρητες διαφορετικές ασκήσεις που θα βρεις στο ίντερνετ και θα διαβάσεις, αυτές είναι οι βασικές για να γυμνάσετε τους μύες σε όλο το σώμα. Αυτές που στοχεύουν ταυτόχρονα σε πολλές, διαφορετικές ομάδες μυών και είναι εύκολες να τις εφαρμόσεις χωρίς να γίνεις πραγματικός κόμπος, κάτι που θα σε κάνει, να χάσεις το κίνητρο σου και να εγκαταλείψεις. Οι συγκεκριμένες χαρίζουν ενδυνάμωση, ενώ δεν απαιτούν ιδιαίτερο και ακριβό εξοπλισμό.

Αυτές είναι οι πιο απλές ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα για μια καλή, καθημερινή προπόνηση που σε συνδυασμό με μια πιο υγιεινή διατροφή και μέτρο, θα σε οδηγησουν πιο γρήγορα στον στόχο σου.

 

1 Tα push-ups

Μπορεί να σαν φαίνεται old school άσκηση είναι όμως πραγματικά αποτελεσματικά. Δουλεύουν σε ένα μεγάλο εύρος μυών, επικεντρώνονται όμως στο στήθος, τους τρικέφαλους και στον κορμό. Oι ενήλικες σηκώνουν 60 τοις εκατό του βάρους τους όταν ολοκληρώνουν ένα push-up. Εντάξτε τα στην προπόνηση σας και θα δείτε διαφορά.

 

2 Τα squats

τα βαθιά καθίσματα είναι επίσης μια κλασσική άσκηση που όμως δίνει έμφαση στην εκγύμναση του κάτω μέρους του σώματος. Ιδανικά για τους γοφούς, τους γλουτούς και προσαγωγούς. Κάνοντας ένα σετ των τριών επαναλήψεων θα διαμορφώσετε τέλεια γυμνασμένα πόδια και θα συσφίξετε τους γλουτούς. Ενδυναμώνει έμμεσα τον κορμό αλλά και τα χέρια αν κάνετε την άσκηση με βάρη.

 

3 Επικύψεις

Φέρτε το ένα πόδι μπροστά και λυγισμένο σε ορθή γωνία ενώ το γόνατο του άλλου ακουμπάει στο έδαφος. Επαναλάβετε και το αντίθετο. Η άσκηση γυμνάζει τους τετρακέφαλους, τους γλουτούς και προσαγωγούς. Aν χρησιμοποιήσετε βαράκια σε κάθε χέρι, ενώ εκτελείτε την άσκηση θα δείτε ακόμα πιο θεαματικά αποτελέσματα.

 

4 Τέλος τα Burpees

Η άσκηση που συνδυάζει βαθιά καθίσματα και push ups είναι πιο έντονη αλλά και πολύ δραστική. Στέκεστε αρχικά σε θέση squat και στην συνέχεια από εκεί έρχεστε απευθείας στο έδαφος σε θέση push up και αφού το ολοκληρώσετε γυρίζετε με άλμα (frog jump) σε θέση squat. H άσκηση σμιλεύει όλη την σιλουέτα και χτίζει το τέλειο κορμί.

 

Με αυτές τις απλές και κλασικές ασκήσεις θα έρθετε πιο κοντά στον στόχο και θα δείτε γρήγορα να σχηματίζεται ένα καλλίγραμμο σώμα, πιο σφιχτό και με ελαφριά, φυσική γράμμωση. Αυτό άλλωστε είναι το επιθυμητό, ένα φυσικά γυμνασμένο κορμί που χτίζεται σταδιακά με απλές και στοχευμένες ασκήσεις που φέρνουν αποτέλεσμα.

 

Πηγή:bovary

Αφηστε καποιο σχολιο